Tisztelt Ügyfeleink!
Tiszakécske Város Önkormányzata és Polgármesteri Hivatala elsődleges célul tűzte ki az ügyfélbarát önkormányzati ügyintézés fejlesztését, amelynek nélkülözhetetlen eleme az e-ügyintézés, és amelynek segítségével sorban állás nélkül, akár otthonról is kezdeményezheti különböző ügyeinek intézését. A várakozási idő csökkentése érdekében kérjük ügyeit lehetőség szerint elektronikus formában intézzék.
Az elektronikus ügyintézésre az E-önkormányzat portálon keresztül van lehetőség, ezen kívül bármely ügyben ePapír kérelem nyújtható be. Központi email címünk: polh@tiszakecske.hu
A közvilágítással kapcsolatos hibák bejelentését (a gyorsabb ügyintézés érdekében) az alábbi oldalon is bejelentheti a PHL Közvilágítás Kft.-nek:
Az alábbi oldalon biztosított bejelentési csatornán (az úgynevezett Etikai és Compliance Vonalon) keresztül valamely jogszabályba vagy a költségvetési szervek etikai kódexében foglaltakba ütköző (vagy feltételezetten ütköző) normasértésről, mint elfogadhatatlan magatartásról lehet bejelentést tenni:
A "joghatás kiváltását célzó" beadványokat az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal biztonságos kapcsolattartási címére szükséges megküldeni:
Tiszakécske Város Önkormányzata
Hivatali kapu: TKECSKEADO
KRID azonosító: 319224975
Tiszakécskei Polgármesteri Hivatal
Hivatali kapu: POLGHIVTI
KRID azonosító: 103193900
Az önkormányzatok, a polgármesteri hivatalok, a művelődési és az oktatási intézmények, valamint a kormányhivatalok, a végrehajtói irodák és az iparkamarák Hivatali Kapuval történő kapcsolattartásra kötelezettek. A biztonságos kapcsolattartási címek központilag frissülő listája az e-ügyintézési törvény alapján itt érhető el:
Az alábbi linken elérhetőek a különböző ügykörökhöz szükséges dokumentum sablonok, amelyeknek az előzetes letöltésével és értelemszerű kitöltésével gyorsítható az ügymenet:
Amennyiben személyesen intézhető ügye van, ügyintézőink készséggel állnak rendelkezésre a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási idejében:
kedd: 08:00–12:00
szerda: nincs ügyfélfogadás
csütörtök: 13:00–16:00
péntek: 8:00–12:00
Ügyintézőink telefonos elérhetőségeinken is várják hívását, amelynek keretében örömmel nyújtunk általános tájékoztatást Ügyfeleink részére. Telefonon keresztül hivatali ügyintézés nem indítható, arról minden esetben elektronikus levelet, vagy papír alapú dokumentumot kérünk.