X
X
Ügyintézés
Ügyintézés

Tisztelt Ügyfeleink!


Tiszakécske Város Önkormányzata és Polgármesteri Hivatala elsődleges célul tűzte ki az ügyfélbarát önkormányzati ügyintézés fejlesztését, amelynek nélkülözhetetlen eleme az e-ügyintézés, és amelynek segítségével sorban állás nélkül, akár otthonról is kezdeményezheti különböző ügyeinek intézését. A várakozási idő csökkentése érdekében kérjük ügyeit lehetőség szerint elektronikus formában intézzék.

Online ügyintézés

Az elektronikus ügyintézésre az E-önkormányzat portálon keresztül van lehetőség, ezen kívül bármely ügyben ePapír kérelem nyújtható be. Központi email címünk: polh@tiszakecske.hu

Email
E-önkormányzat
ePapír
további online ügyintézési portálok

A közvilágítással kapcsolatos hibák bejelentését (a gyorsabb ügyintézés érdekében) az alábbi oldalon is bejelentheti a PHL Közvilágítás Kft.-nek:

Közvilágítás hibabejelentő

Az alábbi oldalon biztosított bejelentési csatornán (az úgynevezett Etikai és Compliance Vonalon) keresztül valamely jogszabályba vagy a költségvetési szervek etikai kódexében foglaltakba ütköző (vagy feltételezetten ütköző) normasértésről, mint elfogadhatatlan magatartásról lehet bejelentést tenni:

Visszaélés-bejelentési rendszer

A "joghatás kiváltását célzó" beadványokat az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal biztonságos kapcsolattartási címére szükséges megküldeni:

Tiszakécske Város Önkormányzata

Hivatali kapu: TKECSKEADO
KRID azonosító: 319224975

Tiszakécskei Polgármesteri Hivatal

Hivatali kapu: POLGHIVTI
KRID azonosító: 103193900

Az önkormányzatok, a polgármesteri hivatalok, a művelődési és az oktatási intézmények, valamint a kormányhivatalok, a végrehajtói irodák és az iparkamarák Hivatali Kapuval történő kapcsolattartásra kötelezettek. A biztonságos kapcsolattartási címek központilag frissülő listája az e-ügyintézési törvény alapján itt érhető el:

KRID-lista
Letölthető dokumentumok

Az alábbi linken elérhetőek a különböző ügykörökhöz szükséges dokumentum sablonok, amelyeknek az előzetes letöltésével és értelemszerű kitöltésével gyorsítható az ügymenet:

Letölthető Dokumentumok
Személyes ügyintézés

Amennyiben személyesen intézhető ügye van, ügyintézőink készséggel állnak rendelkezésre a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási idejében:

hétfő: 08:00–12:00 és 13:00–16:00
kedd: 08:00–12:00
szerda: nincs ügyfélfogadás
csütörtök: 13:00–16:00
péntek: 8:00–12:00
Munkatársak
Telefonos ügyintézés

Ügyintézőink telefonos elérhetőségeinken is várják hívását, amelynek keretében örömmel nyújtunk általános tájékoztatást Ügyfeleink részére. Telefonon keresztül hivatali ügyintézés nem indítható, arról minden esetben elektronikus levelet, vagy papír alapú dokumentumot kérünk.

Telefonkönyv