Az elektronikus ügyintézésre az E-önkormányzat portálon keresztül van lehetőség, ezen kívül bármely ügyben ePapír kérelem nyújtható be.
Az elektronikus ügyintézés alternatív útja az email címünkre, vagy célzottan kollégánk email címére küldött elektronikus levél.
Papír alapú ügyintézési dokumentumokat, kérvényeket, beadványokat levelezési címünkre legyenek kedvesek küldeni. Az ügymenet meggyorsítása érdekében érdemes a borítékra ráírni illetékes Munkatársunk vagy Osztályunk nevét.
Személyes ügyintézésre a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási idejében van lehetőség. Felhívjuk a figyelmet, hogy a legtöbb ügykörben csak írásos (papír alapú vagy online) ügymenet lehetséges.
kedd: 08:00–12:00
szerda: nincs ügyfélfogadás
csütörtök: 13:00–16:00
péntek: 8:00–12:00
Ügyintézőink telefonos elérhetőségeinken is várják hívását, amelynek keretében örömmel nyújtunk általános tájékoztatást Ügyfeleink részére. Telefonon keresztül hivatali ügyintézés nem indítható, arról minden esetben elektronikus levelet, vagy papír alapú dokumentumot kérünk.
Írásos tájékoztatásra leggyorsabb út email címünkre küldött elektronikus levél küldése.
Postai úton küldendő érdeklődéseiket központi levelezési címünkre legyenek kedvesek feladni.
Személyes érdeklődésre a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási idejében van lehetőség.
kedd: 08:00–12:00
szerda: nincs ügyfélfogadás
csütörtök: 13:00–16:00
péntek: 8:00–12:00
A közvilágítással kapcsolatos hibák bejelentését (a gyorsabb ügyintézés érdekében) az alábbi oldalon is bejelentheti a PHL Közvilágítás Kft.-nek
Az úgynevezett Etikai és Compliance Vonalon keresztül jogszabályba vagy a költségvetési szervek etikai kódexében foglaltakba ütköző (vagy feltételezetten ütköző) normasértésről lehet bejelentést tenni.
Weboldalunk tartalma folyamatos feltöltés alatt van. Szívesen fogadjuk a fejlesztést és a tartalmakat érintő javaslataikat, hibabejelentéseiket.